Spoga Horse 2025
З 8 до 10 лютого у торгівельно-виставковому центрі м.Кельн (Німеччина) тривала Spoga Horse 2025. Щорічна виставка товарів для кінного спорту і конярства цього разу зібрала рекордну кількість експонентів — 440 компаній та організацій з 33 країн. Впродовж 3-х днів виставкові заклади відвідали більш ніж 8500 осіб.
Spoga Horse — місце, де укладаються угоди на придбання висококласних товарів для конярства та кінного спорту. Обрати найкраще допомагають, зокрема, конкурси на звання топ-інновацій. Цього року на виставці був представлений 31 номінант, серед яких журі обрало 5 переможців.
Ними стали такі продукти:
Amahorse Trading SRL — стремена Acavallo AREL-X 180
ContiTech Deutschland GmbH — розумні кросівки для коней
Equisk — чоботи TotalCool
Horse Pilot — подушка безпеки E-Twist’Air Bag
Sueno Pets (Jaqueline Meral Susanne Lenz) — кільце на шию 2 в 1
Спеціальним призом заходу було відзначено програмне забезпечення Remira GmbH. За його допомогою клієнти можуть переглядати товари на сенсорних екранах та отримувати миттєву інформацію про той чи інший продукт. Взаємодія експонента з потенціальним покупцем, що відбувається у режимі реального часу, спрощує та пришвидшує укладання угод, відповідно підвищуючи об’єми продажів та закупівель. На думку розробників Remira, цей програмний продукт зробив справжню революцію у багатоканальній комерції.
Досягнення спеціалізованих магазинів роздрібної торгівлі також були відзначені на Spoga Horse. Відзнаки отримали представники не лише Німеччини, а й Бельгії, Естонії, Сингапуру.
Spoga є не лише комерційним, а й просвітницьким заходом. Учасники конференції EQUI LIVING «Next Generation» жваво обговорювали питання залучення дітей до занять кінним спортом. Цікаві рішення в цьому перспективному напрямку запропонували не лише національна кінноспортивна федерація Німеччини, а й такі відомі організації як «Pferde für unsere Kinder» (Коні для наших дітей), CHIO Campus, KIDDINX (Biba & Tina), Hobby Horse Association, Prestige Italia та ін. Відвідувачам заходу організатори запропонували низку ігрових підходів до зацікавленості дітей кінним спортом, а також програми підтримки та нестандартні цифрові рішення для шкіл верхової їзди.
На центральній сцені виставкового комплексу також спостерігалося багато цікавих подій. Тут можна було ознайомитися з останніми тенденціями та стилями кінноспортивної моди. Демонстрація проходила у захопливій атмосфері з елементами акробатики. Найвідоміші бренди, такі як Cavallo, Harry’s Horse, Equitheme, Penelope, HKM та багато інших представили на Spoga Horse свої останні колекції для дорослих та дітей на будь-який смак та пору року.
Ексклюзивним гостем заходу цього року була відома виїздкова вершниця, багаторазова чемпіонка Німеччини, Європи, Світу та Олімпійських ігор Jessica von Bredow-Werndl.
Її захопливу та емоційну 45-хвилинну лекцію “Розумова гра” присутні сприймали із величезною зацікавленістю, адже зіркова доповідачка ділилася зі слухачами нетривіальними роздумами про щоденні проблеми тренувань, про власні страхи щодо невдач, про баланс між великим спортом та бізнесом.
Вже вчетверте на Spoga Horse відбувається зустріч фахівців кінного маркетингу та інфлюенсерів, які працюють у цій сфері через соціальні мережі. Формат Creator Days 2025 передбачав безліч ідей, що пропонувалися учасникам заходу у презентаціях, доповідях, інтерв’ю та обмінах думками. Цього року участь у таких інноваційних конференціях взяли близько 350 осіб.
Spoga Horse в черговий раз продемонструвала, що її основною метою є об’єднання всіх провідних граців кінної індустрії — таку тезу проголосив директор виставки Дж.Бернд Восс, підводячи підсумки цьогорічного заходу. Серед подальших перспектив він відмітив такі важливі напрямки як розширення міжнародного охоплення, залучення нових цільових груп, зміцнення та удосконалення електронної комерції. Кельн пишається тим, що саме тут щороку формуються стандарти інновацій у сфері кінної індустрії, і ця робота не припиняється ні на мить — вже зараз розпочато підготовку до Spoga Horse 2026, яка має відбутися між 7 та 9 лютого наступного року. Заявки на участь приймаються в режимі онлайн на офіційному сайті виставки або через представництва Koelnmesse GmbH у різних країнах світу, зокрема в Україні.
До речі, вже не перший рік цей захід відвідують представники відомої кампанії «La Sherie» – кампанії, яка є офіційним спонсором змагань, що проводяться в Україні під егідою міністерства молоді і спорту та ВФКС.
Редакція журналу в декількох номерах публікувала звіти про перебування на цій виставці, тож цього разу ми вирішили обмежитись зовсім коротенькою інформацією, зауваживши що команда мережі магазинів La Cherie під керівництвом її засновника та Генерального директора Романа Балдіна відібрала найкращі товари для прийдешнього сезону, підписала контракти нових брендів, що будуть вперше представлені в Україні.
Тож від імені всіх кіннотників бажаємо їм успіху та дякуємо за надані фото.